CHYBA JE RADOST, MŮŽEME SE Z NÍ POUČIT.
Úlohy se musíme naučit nejprve řešit, což neznamená vždy vyřešit, proto potřebujeme hodně trpělivosti.
vloženo 11. 1. 2009
Napsali autoři učebnice o násobilce
V tradičním vyučování patřilo učení se násobilky zpaměti ke klíčovým nácvikům na základní škole. Tento postup považujeme pro většinu žáků za málo efektivní a pro některé za chybný. Násobilku se žáci naučí mnohonásobným opakováním, které ale nebude samoúčelné, aby žáky neotrávilo a neunavilo. Žáci budou řešit mnohé úlohy, v nichž bude nutno násobit. Při řešení těchto úloh budou mít žáci stále k ruce tabulku násobilky a příslušný spoj si v ni najdou, když jej neznají zpaměti. Po roce se všechny spoje všichni žáci naučí zpaměti. Ve třetím ročníku budou všichni umět malou násobilku.